آموزش رنگ و مش بدون دکلره

آموزش رنگ و مش بدون دکلره به این معنی است که هنرجو بخواهد روشن کردن موهای تیره را بدون دکلره فرا گیرد. هنگامی که مو دکلره می شود، هر رنگ مویی بر روی آن قابل اجرا می باشد. در این صورت دقیقاً همان رنگ مورد علاقه مشتری که در کاتالوگ آن را دیده و انتخاب کرده، در انتهای کار قابل مشاهده خواهد بود. ولی اگر رنگ مویی که انتخاب شده، خیلی روشن نباشد، می توانیم با دکلره های ضعیف یا بدون دکلره نتیجه مورد نظر را ببینیم. البته عدم استفاده از مواد دکلره باعث جلوگیری از آسیب رساندن به مو و زبر شدن آنها تا حد امکان می شود.

نکاتی در مورد رنگ و مش بدون دکلره

  • برای روشن کردن موهای تیره فقط می‌توانیم تا سه پایه بدون استفاده از بی رنگ کننده های مو (پودر دکلره، کرم دکلره) مو را روشن کنیم. که با این متد فرمول رنگ عسلی بدون دکلره را می توانیم انجام دهیم.
  • برای رنگ کردن مو بدون دکلره برای رسیدن به یک درجه روشن مو: از اکسیدان ۱ (۶ درصد) استفاده می کنیم.
  • اگر بخواهیم رنگ موها را دو درجه روشن کنیم: اکسیدان ۲ (۹ درصد) به کار می بریم.
  • اگر بخواهیم موها سه درجه روشن شوند از اکسیدان ۳ (۱۲ درصد) استفاده می کنیم.
  • نکته مهم : زمانی که نیاز است تنها ریشه ی مو را رنگ کنید، مقدار کمتری از اکسیدان، نسبت به ساقه مو نیاز است.

آموزش رنگ و مش بدون دکلره

اگر بخواهید موها را با رنگ‌ روشن کنید انتخاب نوع و مقدار اکسیدان به جنس موها و رنگ انتخابی بستگی دارد. اگر تارهای مو نازک باشد و درصد سفیدی موها غالب باشد برای رنگ کردن موها از اکسیدان ۶% استفاده می کنیم ولی اگر تار موها ضخیم باشد و رنگ انتخابی روشن باشد، اکسیدان ۹ درصد برای ترکیب رنگ به کار می بریم.
برای موهای آسیب دیده یا دکلره شده برای رسیدن به یک رنگ یکنواخت از اکسیدان ۶ درصد استفاده می کنیم. زیرا موهایی که قبلا دکلره شده اند، رنگ را به سختی در خود نگه می دارند. اینجا از رنگ موقت موها نیز می توانیم استفاده کنیم.
برای آموزش حرفه ای ترکیب رنگ مو به این صفحه سری بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *