آموزش مانیکور و پدیکور

آموزش مانیکور و پدیکور به معنای آموزش تخصصی نگهداری و مراقبت ناخن های دست و پا می باشد که دارای روش های متفاوتی خواهد بود. در ادامه قصد داریم انواع مانیکور و پدیکور را معرفی کنیم و به توضیح مختصری برای هر یک بپردازیم.

انواع مانیکور و پدیکور

  • مانیکور روسی
  • مانیکور و پدیکور خشک:برای پایه سازی تمام کاشت ها، لمینت ناخن، ژلیش و ترمیم به روش مانیکور خشک، ناخن را آماده می‌کنیم. در مانیکور خشک، سعی بر این است که، از رطوبت و مواد چربی دار استفاده نشود.
  • مانیکور و پدیکور تردر این روش ناخن ها حتما بعد از سوهان کشی و بافرکشی باید داخل حمام ناخن و جکوزی به مدت ۷ دقیقه قرار گیرند.

مواد داخل جکوزی را بر اساس نیاز ناخن دست و پا مشتریان انتخاب می‌کنیم. اگر مراجعه کننده ما ناخن شکننده داشته باشد از قرص های کراتین ناخن می‌توانیم برای تقویت ناخن ها استفاده کنیم.
در پدیکور چون پا قلب دوم است نگهداری از پا با پارافین تراپی، ویتامینه و ماساژ آن از اهمیت بالایی برخوردار است. آموزش کامل کف سابی پا و پدیکور در این جا در دسترس شماست.

آموزش مانیکور و پدیکور

تعداد زیادی از خانم های هنرجو هنگام ورود به آموزشگاه های هنرهای زیبایی، آموزش مانیکور و پدیکور را انتخاب می کنند. چرا که یادگیری این هنر حتی به صورت حرفه ای هم هزینه مناسب و استفاده از حداقل ابزار برای کار و آموزش را به همراه دارد. در هنگام انجام مانیکور داشتن میزی زیبا و تمیز بسیار اهمیت دارد وظیفه ماست که محیطی را فراهم کنیم تا مشتری قبل از انجام کار، از محیط و خدماتی که به او داده می‌شود، لذت ببرد. در صورت تمایل مشتری، ما می توانیم برایشان وسایل شخصی و یکبار مصرف مهیا کنیم و وسایل را برای هر بار استفاده مشتری مان با کد و نام مشتری برای مصرف بعدی ایشان بایگانی کنیم.

نکته مهم آموزش مانیکور و پدیکور برای هنرجویان حرفه ای

در بسیاری از مواقع، مشتریانی که برای انجام کار مانیکور و پدیکور به سالن های زیبایی مراجعه می کنند، از نا مرتب بودن و نداشتن فرم مناسب ناخن های طبیعی خود شکایت دارند. در چنین مواقعی ابتدا باید سلیقه مشاری را در نظر بگیریم و از او در مورد مدل و میزان بلندی ناخن سوال بپرسیم تا بدانیم خواسته اصلی او چه چیزی است. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که فرم اصلی ناخن ها و میزان بلندی ناخن مشتری، قبل از اینکه شما بخواهید مانیکور و پدیکور را انجام دهید، حائز اهمیت می باشد.

بعضی از مشتریان طرح و مدلی را از شما درخواست می کنند که اصلا قابل اجرا نیست و یا اصلا مناسب ناخن های آن فرد نخواهد بود. در این صورت شما به عنوان یک متخصص، باید بتوانید نظر حرفه ای خود را به مشتری اعلام کنید تا در نهایت یک کار حرفه ای را تحویل مشتری دهید و باعث لبخند رضایت او شوید. همین امر در اعتماد هر چه بیشتر مشتریان نسبت به شما تاثیر به سزایی داشته و شما را به عنوان یک فرد حرفه ای در این زمینه به دیگران معرفی خواهند کرد. این یعنی موفقیت شما در کارتان که اعتماد به نفس هر چه بیشتر را برای شما به همراه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *