آموزش طراحی تخصص دائم صورت

آموزش طراحی تخصصی دائم صورت که گاها با نام میکروپیگمنتیشن نیز شناخته می شود، یکی از روش های تخصصی آموزش آرایشگری می باشد. دراین روش، با تکیه بر اصول تاتو بدن اقدام به ایجاد آرایش و طراحی های دائمی بر روی چهره می شود. به طور معمول از طراحی تخصصی دائم صورت به منظور زیبا سازی و قرینه سازی اجزایی همچون لب، ابرو، خط چشم، خط لب و دیگر موارد استفاده خواهد شد. طراحی تخصصی دائم صورت یا همان میکروپیگمنتیشن برای بانوانی که به آرایش چهره علاقه مند هستند بسیار مناسب خواهد بود. در صورتی که شما از انجام آرایش های روزانه خسته شده اید و زمان لازم برای قرار گرفتن جلوی آینه را هر روز ندارید، به راحتی می توانید ظاهری زیبا و ماندگار را با طراحی تخصصی دائم صورت تجربه نمایید.

روش های مختلف برای طراحی دائم صورت

  • میکروپیگمنتیشن ابرو و لب
  • فیکانتور لب و چشم
  • فی لاین
  • پادر بروز

انواع طراحی تخصصی دائم صورت

در آموزش طراحی تخصصی دائم صورت بسیاری از افراد سعی می نمایند تا از طریق فراگیری آخرین متد ها و روش ها در کنار افراد با سابقه، مهارت خود را ارتقا دهند. به این طریق می توانند با داشتن مهارت بیشتر، اعتماد به نفس بیشتری هم داشته باشند و پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند. در ادامه به برخی از انواع طراحی های دائم صورت اشاره شده و توضیح مختصری از هر یک بیان گردیده است.

  1. میکروپیگمنتیشن ابرو و لب:از سری طراحی تخصصی دائم صورت است که می توان برای زیبایی فرم لب، هاشور زدن و سایه زنی ابروها از این متد استفاده کرد.
  2. ملانین سازی:این تکنیک در طراحی تخصصی دائم صورت، بسیار نقش دارد و به پاک کردن تاتو با رنگدانه دادن به پوست می پردازد.
  3. فیکانتور لب و چشم:این تکنیک شما را از انجام هر عمل زیباسازی راحت می کند. با آموزش فیکانتور، رنگ و حجم لب ها را تغییردهید و هرگونه عیب پلک و چشم را برطرف نمایید.

با آموزش طراحی تخصصی دائم صورت می توانید خالق زیبایی ها باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *