آموزش کاشت ژورنالی ناخن

آموزش کاشت ژورنالی ناخن دارای دو دسته آموزشی کاشت ناخن سالنی و کاشت های مدلینگ می باشد. در کاشت ژورنالی، تمام ابزارها، دیزاین ها، پودرها و ژل های رنگی خود را مورد استفاده قرار می دهند. در این صورت می توانند به بهترین نحو ممکن، دیزاین و رنگ آمیزی روی ناخن مشتری داشته باشند.

تفاوت کاشت ناخن سالنی و کاشت ناخن مدلینگ

در کارهای سالنی بیشتر به طبیعی و نازک بودن کاشت ناخن می پردازیم، که باعث می شود مشتری با هر بار نگاه کردن به دستان خود احساس خوب و لت بخشی را تجربه کند. اما در آموزش کاشت ژورنالی ناخن مدلینگ، هدف اصلی خلق مهارت با استفاده از هر دیزاین طبیعی و زیبایی که در کائنات و طبیعت است می باشد. با استفاده از اکسسوری های بی نظیری که در اطرافمان، چه در خشکی و چه در دریا یافت می شود، می توانیم کاشت ژورنالی ناخن بی نظیری را ایجاد کنیم.
کاشت میندال لاگوست، کاشت الکسا، کاشت آج و کاشت پنسیل تعدادی از کاشت های ژورنالی ناخن هستند.

آموزش کاشت ژورنالی با استفاده از دو سبک

  • کاشت ژورنالی ناخن با استفاده از پودر کریستالی یا ژل کریستالی

انواع ابزار و دیزاین ها را تنها با پودر کریستالی یا ژل کریستالی در کاشت ناخن به کار می بریم. در کاشت ژورنالی ناخن اگر کاشت شیشه ای (کریستالی) شفاف را مشتری ما می پسندد، حتماً باید از تیپ های شیشه ای و کریستالی یا فرمر استفاده کنیم. بعد از پایه سازی و مانیکور به چسباندن تیپ کریستالی یا قرار دادن فورمر می‌پردازیم. ما در این کاشت ها از هرگونه دیزاینی از گلها و برگهای تازه، سنگهای زیبا، طلاکوب، نقره کوب گرفته تا نخ، پارچه ها و تورها، پولک، ساچمه، اکلیل، کاغذهای رنگی و حتی از هر شیئی که اطراف ما هست می توانیم استفاده کنیم. خود را محدود به یک سری دیزاین ها نکنید.
دقت کنید، مواد اولیه زمان انجام دیزاین نباید قطور باشد که ناخن حالت طبیعی خود را حفظ کند.

  • کاشت ژورنالی ناخن با استفاده از پودر و ژل های هلویی

با کمک پودر و ژل های هلویی در آغاز صدفی بلند و زیبا را گریم می‌کنیم. در ادامه از رنگهای متنوع مواد (پودر یا ژل) یا دیزاین ها در قسمت آزاد و فرنچ یا تمام سطح کاشت ژورنالی ناخن مان به کار می بریم. که هر دو سبک عالی و زیبا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *