آموزش حرفه ای اکستنشن مژه

آموزش حرفه ای اکستنشن مژه از دیگر لاین های آموزش هنرهای زیبایی چهره است که در آن از اهمیت مواد مانند چسب های مناسب و مرغوب برای هنرجویان گفته می شود. زیرا چسب اکستنشن مژه به دلیل چسبندگی بهتر و ماندگاری بیشتر گازدار هستند و ممکن است ایجاد حساسیت کنند. قبل از اکستنشن مژه حتما باید تست حساسیت انجام شود تا بروز حساسیت های احتمالی همچون التهاب و خارش چشم جلوگیری شود.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه

اکستنشن مژه نسبت به کاشت مژه ، مدت زمان بیشتری ماندگاری داشته و دلیل اصلی آن استفاده از جنس طبیعی خواهد بود. در اکستنشن، مژه ها به صورت تار به تار یا چند بعدی به سبک کاشت والیوم یا کاشت مگا والیوم با استفاده از چسب دائم و گازدار به مژه ها اتصال پیدا می کنند. چسبی که مورد استفاده قرار گرفته خیلی سریع خشک می شود و ماندگاری یک ماهه دارد که قابل ترمیم نیز خواهد بود. (مشتری به هیچ وجه در حین کار نباید چشمانش را باز کند تا کاملاً چسب خشک شود که موجب سوزش چشم نشود.)

در کاشت مژه، از مژه های چند بعدی روی مژه ها و زیر مژه ها(کاشت مژه هیدن) استفاده می‌شود. چسبی که در کاشت مژه به کار می‌رود چسب موقت می باشد که حدود ۷ تا۱۰ روز باقی می‌ماند. در صورت تماس چسب موقت مژه با پوست احتمال حساسیت کمتر می باشد.

آموزش ترمیم اکستنشن و ترمیم کاشت مژه

مژه ها بعد از گذشت حدود ۲۱ روز نیاز به ترمیم مژه دارند. روش کار به این شکل است که در آغاز مژه ها را با کلینزر عاری از چربی می کنیم. سپس پلک را با چسب یا پد مخصوص در زیر چشم آماده می کنیم و مژه ها را شانه می زنیم و مژه هایی که رها شده یا سست هستند را جدا می کنیم و مجدد تارهای مژه افتاده را جایگزین می کنیم.

در اکستنشن مژه سرعت عمل باید بالا باشد. اگر به تازگی آموزش را شروع کرده اید از چسب‌های دائمی دیر خشک استفاده کنید تا زمان بیشتری برای انجام کار داشته باشید. ولی به مرور زمان که سرعت دست شما بالا می رود می توانید از چسب هایی که سریعتر خشک می‌شوند استفاده کنید.

باید دقت کنید که در اکستنشن هر مژه ای را که می خواهید اتصال بدهید تنها به یک مژه و با فاصله یک میل از ریشه مژه را وصل کنید و اصلاً چسب به ریشه و پلک نگیرد. در غیر این صورت موجب حساسیت پوستی می شود.
در کنار زیبایی چشم ها باید به نکات مهم دقت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *