آموزش کاشت مژه و اکستنشن مو

آموزش کاشت مژه و اکستنشن مو، از جمله آموزش هایی است که بسیاری از علاقه مندان به هنرهای زیبایی چهره به آن می پردازند. برای بلندی و پر پشتی مژه ها از قدیم الایام از روغن های تقویت کننده مژه، مو و ابرو استفاده می شد. ولی در حال حاضر فرد در لحظه می تواند برای رفتن به مهمانی از مژه و مو های بلند و همچنین ابروهای زیبا برخوردار باشد.

آموزش هایی همچون کاشت و اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه به دلیل کاری که بر روی چشم انجام می شود، از هر لاین زیبایی دیگری از حساسیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل سبک آموزش مدرسین مجموعه، بایستی بسیار تکنیکی و به روز باشد.

آشنایی و شناخت هنرجویان با مواد مرغوب و مناسب در آغاز کار می باشد و آموزش ها و تمرین تحت نظر مدرسین بین المللی انجام می شود و هنرجویان می توانند نتیجه کار خود را با دریافت مدرک بین المللی، کاشت و اکستنشن مژه تکمیل کنند و بعد از تمرین و اتمام دوره ها، با حمایت و معرفی مجموعه با اعتماد به نفس بالا، وارد بازار کار شوند.

تفاوت اکستنشن مژه با کاشت مژه:

بسیاری از خانم ها و هنرجویان مختلف، تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه را نمی دانند و بدون آگاهی تصمیم به انجام هر یک از این دو مورد بر روی مژه های خود می گیرند. در اینجا به توضیح مختصری از هر یک پرداخته شده است تا به شما آگاهی لازم را برای تصمیم گیری بهتر بدهیم.

  • اکستنشتن مژه:مژه هایی که به صورت تار به تار و با استفاده از چسب دائم در بین مژه ها قرار داده می شوند، اکستنشن مژه می‌باشد. در اکستنشن مژه از مژه های طبیعی استفاده می شود و اتصال مژه ها به یک مژه با فاصله ای به اندازه یک میل از ریشه مژه انجام می‌شود. در صورت تمایل فرد، اکستنشن مژه ترمیم خواهد شد.
  • کاشت مژه:تارهای مژه با استفاده از چسب موقت چسبانده می شود که بر روی مژه ها و از ریشه مژه، پشت سر هم کاشت انجام می شود. نکته قابل توجه در کاشت مژه این است که این کار به صورت موقت انجام می شود.

آموزش مگا والیوم مژه را در اینجا دنبال کنید.

آموزش اکستنشن مو

اکستنشن برای پر پشت کردن موها و اضافه کردن رنگ یا مش به صورت تزیینی و بلند کردن موها کاربرد دارد. برای خانم های باردار، خانم هایی که رنگ کردن مو برای آنها ضرر دارد، کسانی که موهای ضعیف و شکننده دارند و افرادی که موهای خود را برای مهمانی های متفاوت با رنگ لباس ست می کنند، اکستنشن موها یک روش عالی است‌.

اگر اکستنشن به صورت حرفه ای انجام شود به ریشه موها آسیب نمی رساند و زیبایی موها را دوچندان می‌کند. برای انجام اکستنشن باید به جنس و حالت مو فرد دقت کنیم که اگر مویی موج دار و یا صاف دارند از اکستنشن مخصوص همان مو استفاده کنیم. برای اکستنشن موهای فرد، حداقل باید هفت سانت باشد. استفاده از موهای استاندارد (حداکثر ۳۰ سانتی متر) و موهای طبیعی در اکستنشن بسیار پر اهمیت است. بسیار مهم است که زمان خرید موی طبیعی را بتوانیم تشخیص بدهیم. تار مو را می‌توانیم آتش بزنیم و از بوی آن متوجه طبیعی بودن مو می شویم.

آموزش گام به گام انواع اکستنشن مو را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *