آموزش طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن بخش دیگری از هنرهای آرایشی است که در آن به یادگیری نکات مربوط به انتخاب رنگ لاک و مدل طرح مورد نظر در کنار یکدیگر پرداخته می شود. مهم ترین بخش این موضوع هارمونی رنگ ها می باشد که در زیبایی طراحی ناخن تاثیر زیادی دارد. به عنوان مثال رنگ مشکی در کنار رنگ طلایی و همچنین رنگ سفید در کنار رنگ نقره ای جلوه ای خاص به طراحی ناخن ما می بخشند. هنرجویان عزیز در آموزش طراحی ناخن مواردی همچون نحوه صحیح لاک زدن، فرنچ کردن و ژلیش را می آموزند.

آموزش طراحی ناخن را می توان به چند دسته تقسیم کرد

  • طراحی موقت ناخن :بر روی کاشت ناخن، با مواد و ابزار، ژل های رنگی، رنگ آکرولیک، طراحی آبرنگی، لاک ها، نگین، اکلیل، کروم، هولوگرام، شاترکروم، لنز، شابلون، مهر، طراحی چهره و گل برجسته ۳D،۴D استامپ، آب، پد و ایربراش می‌توان انجام داد.
  • دیزاین دائم و زیر کاشت:زیر مواد کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل به صورت استندگلس، آمبره، ماربل، تور و لمه، گل ها و اشکال تری دی، کار با لیکوییدهای رنگی، پر، پودر و ژل های رنگی می توان انجام داد.
  • طرح ناخن و دیزاین های فصلی و مناسبت های خاص مانند:طرح زمستانی، طرح شب یلدایی و دیزاین تابستانی دخترانه، طرح های مراسم متفاوت، دیزاین عروس و طرح مجلسی.

آموزش حرفه ای طراحی ناخن

با آموزش حرفه ای دیزاین ناخن، هنرجو به مهارت انجام انواع طرح ها، متدها و آشنایی با متریال دیزاین ناخن دست می یابد. آموزش تخصصی طراحی ناخن باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و شایستگی ناخن کار را در مقابل مراجعین و همکاران خواهد شد. در نتیجه تمام طرح ها و دیزاین های پیشنهادی از سوی مشتری، برای هنرجو قابل اجرا می باشد. برای تحقق یافتن این هدف، باید از پایه تا تخصصی آموزش طراحی ناخن را در مجموعه فرابگیرید و در پایان می توانید از مدارک بین المللی بهره مند شوید.
بسیاری از علاقه مندان به این هنر این سوال را می پرسندطراحی من خوب نیست، آیا می توانم طراحی را به خوبی یاد بگیرم؟ طراحی ناخن دارای تکنیک می باشد که با آموزش تخصصی دیزاین و طراحی ناخن انجام تمام طرح های ژورنالی برای شما قابل اجرا خواهد بود.

هنرجویان می توانند با آموزش تمام تکنیک های روز در مجموعه به صورت آنلاین، حضوری و با داشتن سی دی های آموزش طراحی ناخن، مرحله به مرحله آموزش ها را فراگرفته و با گذشت زمان کوتاهی، کار حرفه ای خود را آغاز کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *