آموزش طراحی دائم بدن

آموزش طراحی دائم بدن که در دنیای امروز با عنوان تاتو بدن شناخته شده، مورد توجه بسیاری از بانوان جوان قرار گرفته است. از نکات قابل توجه این هنر زیبایی می توان به تنوع طرح ها در نقاط مختلف صورت و بدن اشاره کرد که بسیار پر اهمیت می باشد. چرا که هر فرد می تواند به منظور زیبایی بیشتر و یا پوشاندن نقاطی از چهره یا بدن که دارای مشکلی است، از طراحی دائم بدن استفاده کند. فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از جمله انواع تاتوهای پرکاربرد می باشند.

انواع طراحی دائم بدن (تاتو)

  1. طراحی های معنا دار
  2. طراحی های نمادی
  3. طراحی های تصویری

آشنایی با انواع آموزش طراحی دائم بدن یا تاتو

  • تاتو ابرو
    در این روش از طراحی دائم بدن، به کمک دستگاه های تاتو قلمی، اغلب بانوان برای قرینه سازی ابرو ها و متعادل سازی چهره استفاده می کنند. مزیت این تاتو، سریع بودن، کم درد بودن، کم هزینه بودن و طبیعی بودن آن است.
  • تاتو خط لب
    برای داشتن لب هایی برجسته، خوش رنگ، جذاب و فرم دار قبل از استفاده از رژ لب می توانید با خط لب، لب های خود را خوش فرم و رژ لب خود را حرفه ای نمایید.
  • تاتو دست و پا و بدن
    یکی از پرکاربردترین انواع طراحی دائم بدن، تاتو انواع طرح های سه بعدی، آبرنگی، سیاه و سفید است که در چند دقیقه بر روی بدن پیاده می شود.
  • تاتو چشم
    استفاده از تکنیک های آرایش دائم یا تاتو یکی از دسته های طراحی دائم بدن برای تغییر حالت چشم محسوب می شود.
    شاید زمان آرایش، افسوس چشمانی متفاوتی را خورده باشید.

آیا مایلید تا حالت چهره خود را تغییر دهید؟ به طور مثال برای چشمانی برجسته و درشت، با یک تاتو پهن بالای پلک می توان ظاهری زیبا به نمایش گذاشت. همچنین با انجام تاتو بر روی پلک بالا و پایین می توان چشم کوچک را بزرگ جلوه داد. در واقع با آموزش حرفه ای این نوع از طراحی ها شما می توانید افسون زیباسازی چهره را، با آموزش تاتو فرا بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *