آموزش رنگ و مش با دکلره

آموزش رنگ و مش با دکلره بخش دیگری از هنرهای زیبایی است که در آموزشگاه ها به صورت حرفه ای ارائه می شود. بسیاری از بانوان به رنگ مو روشن علاقه دارند که در این صورت آرایشگر باید مورد آموزش رنگ و مش با دکلره قرار گیرد تا بتواند خواسته مشتری را اجرا کند. یکی از سوالاتی که برای خانم های خوش ذوق و با سلیقه پیش می آید را در ادامه مطرح کرده و به آن پاسخ داده ایم.

آموزش رنگ و مش مو با دکلره در آموزشگاه مهناز قبادی

بسیاری از هنرجویان و مشتریان می پرسند اگر دکلره ما نارنجی و قرمزی داشت از چه رنگ هایی باید استفاده کنیم؟

در دکلره ضعیف، مو آهن خود را از دست می‌دهد و تناژ قرمزی دارد و رنگ هایی مانند: مسی، فندقی، بلوطی، قهوه ای متوسط و صدفی را می توانیم به عنوان رنگساژاستفاده کنیم. یا زمانی که دکلره ضعیف است و پایه مو ۷ یا ۸ است با تکنیک شانتاژ مو، پایه مو را ۲ تا ۳ درجه روشن تر کنیم. در دکلره متوسط آهن و گوگرد مو از بین می رود و موها به رنگ نارنجی نزدیک هستند و ما می توانیم رنگهای قهوه ای روشن، بلوند تیره، شکلاتی و بلوند مرواریدی را به کار ببریم. در مرحله دکلره قوی موها آهن، گوگرد و پیگمنت خود را از دست می دهند و رنگهای بلوند روشن، زیتونی، نقره ای (دودی) و خاکستری را می توانیم استفاده کنیم.

نکات مهم آموزش رنگ و مش با دکلره

قدرت روشن کنندگی مواد دکلره به زمان، جنس مو و میزان قلیایی بودن مواد دکلره بستگی دارد. مواد دکلره اولین پیگمنتی که از مو خارج می کند به رنگ آبی است و پیگمنت های قرمز و زرد در مراحل بعدی در مو خود را نمایان می کنند.
برای بدست آوردن ترکیب دکلره یک پیمانه پودر دکلره و دو پیمانه اکسیدان نیاز است که مواد به غلظتی مانند ماست برسد.

انواع مختلف مواد دکلره

۱. دکلره ضعیف: موها را ۳ تا ۴ درجه با اکسیدان شماره ۱ بی رنگ می کنیم.(با دکلره روغنی)
۲. دکلره متوسط: موها را ۵ تا ۶ درجه با اکسیدان شماره ۱ یا ۲ روشن می کنیم. (با دکلره کرمی)
۳. دکلره قوی: موها را تا ۱۰ درجه با اکسیدان ۲ یا ۳ می توان روشن کرد (با انواع دکلره پودری)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *