آموزش رنگ مو ترکیبی

آموزش رنگ مو ترکیبی از دیگر هنرهای زیبایی آرایشگری می باشد که بخش های مختلفی همچون هایلایت مو، لولایت مو، بالیاژ، آمبره و سامبره مو در بر دارد. هایلایت مو یکی از قدیمی ترین روشهای رنگ موی ترکیبی است که برای موهای تیره کاربرد دارد. در این روش در بین موهای تیره، خطوط و رگه های روشنی به صورت هایلایت ایجاد می شود. هایلایت در واقع مهمترین نوع لایت مو در رنگ و مش مو بوده که طرفداران زیادی دارد و بیشتر بانوان برای زیبایی بیشتر خود، این روش را انتخاب می کنند.

آموزش رنگ مو ترکیبی در آموزشگاه هنرهای زیبایی مهناز قبادی

انواع رنگ مو ترکیبی

هایلایت مو

لولایت مو در آموزش رنگ مو ترکیبی به چه صورت است؟
در هایلایت مو، لولایت یکی دیگر از روش های رنگ موی ترکیبی است که با استفاده از تکنیک لایت مو انجام می شود. نحوه کار آن دقیقا مانند هایلایت است، با این تفاوت که در این روش بر عکس هایلایت خطوط و رگه های تیره بر روی موهای روشن ایجاد می شود. افرادی که دارای موهای روشن هستند با استفاده از روش لولایت می توانند تنوعی در زیبایی موهای خود ایجاد کنند.

لولایت مو

آموزش بالیاژ، آمبره، سامبره چگونه انجام می شوند؟
بالیاژ مو در متد رنگ موی ترکیبی به دو روش آمبره و سامبره مو تقسیم می شود. از بالیاژ مو به عنوان هایلایت سه بعدی نیز یاد می شود و یکی از پرطرفدارترین تکنیک های لایت مو به شمار می رود. این روش لایت کردن مو بدون نیاز به کلاه و یا فویل انجام می شود و به دلیل نحوه انجام کار و فاصله رنگ با ریشه سر، نتیجه نهایی به شکل خاصی، زیبا و دوست داشتنی است. در صورتی که علاقه مند هستید، می توانید مطلب تخصصی آموزش بالیاژ را مطالعه نمایید.

بالیاژ مو

در رنگ موی ترکیبی اصطلاح سان لایت و مون لایت چیست؟
سان لایت یکی از روشهای لایت کردن مو است که برای افراد با موهای روشن کاربرد دارد. در این روش تکه هایی از مو جدا می شود. به رنگ بلوند و روشن تر از زمینه مو درمی آید. به عبارتی به ایجاد طیف روشن تر در زمینه روشن، سان لایت گفته می شود.

در روش سان لایت قسمت بالای سر از جایی که مو روییده تا تاج سر، روشن تر از موهای زیرین فرد می شود. از این روش برای رنگ و مش کردن مو های تیره نیز استفاده می شود. مون لایت نیز یکی از تکنیکهای لایت است که با همان روش سان لایت انجام می شود، با این تفاوت که قسمت بالای سر، تیره و موهای زیرین فرد، روشن می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *