آموزش رنگ مو فانتزی

آموزش رنگ مو فانتزی یکی از هنرهای زیبایی جذاب برای بسیاری از هنرجویان می باشد که البته همین جذابیت برای خیلی از بانوان وجود دارد. رنگ مو فانتزی فرد را مملو از شادابی و طراوت می کند که تنوع و ایجاد ظاهر متفاوت موها را به همراه خواهد داشت. خیلی از بانوان خوش ذوق به دنبال ظاهری خاص تر برای حضور در جشن ها و مهمانی ها هستند. رنگ مو آب نباتی و پاستیلی، از رنگ موهای فانتزی محسوب می شوند که در انتخاب و هماهنگ کردن رنگ مو با فصل تابستان یا زمستان، رنگ لباس و آرایش چهره مان نقش بسزایی دارند. این هماهنگی رنگ مو با دیگر عواملی که نام برده شد، قطعا جلوه بیشتری خواهد داشت.

آموزش رنگ مو فانتزی در آموزشگاه مهناز قبادی

آموزش رنگ مو فانتزی

برای رنگ های فانتزی در ابتدا باید موها دکلره کرده و مراقب باشیم تا آسیب رسیدن به موها جلوگیری شود. اگر مو به اندازه کافی رنگ باز کند، ما می توانیم مطابق با سلیقه و خواسته ای که در ژورنال می بینیم، رنگ مو فانتزی را اجرایی کنیم. به دلیل عمر کوتاه رنگ های پاستیلی و فانتزی می توانیم شامپوهای رنگساژ را جایگزین رنگ مو کنیم. با تنوع بیشتر هر دو هفته یکبار، رنگ مو فانتزی جدیدی با رنگهای متنوع آبی، قرمز، بنفش، سبز و صورتی را با آرایش سایه، رژلب و لاک خود برای مراسم مختلف هماهنگ‌ کنیم.برای زیباتر شدن موها از ترکیب چند رنگ فانتزی (مدل رنگین کمان) نیز می توان استفاده کرد. این سبک در یین دختران جوان طرفداران بسیاری دارد.

در موهایی که از رنگ های فانتزی موقت استفاده می شود، ماندگاری رنگ کمتر است. این رنگها معمولاً نسبت به رنگ های دیگر سریع تر نیاز به شارژ رنگساژ دارند و زمان کمتری بر روی موها باقی می‌مانند. بهترین زمان ماندگاری رنگ مو فانتزی، بنا به شامپوهایی که برای شستشو روزانه استفاده می کنیم، حداکثر تا دو هفته خواهد بود. راهکار بالا بردن دوام رنگ مو این است که از شامپوهای بدون آمونیاک و مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنیم.
برای فرمول ترکیب موی فانتزی و پاستیلی باید انواع رنگ موها را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم رنگ‌ موی زیبایی را ایجاد کنیم.

نکات مهم آموزش رنگ مو فانتری برای ماندگاری بیشتر

  • در هنگام حمام رفتن، از استفاده مکرر شامپو خودداری کنید.
  • آب داغ را برای شستن موها بکار نبرید.
  • به طور مستمر از اتو مو و سشوار استفاده نکنید. زیرا موجب دمیج و آسیب مو می شود.
  • برای نرمی و فرم زیبا موها از ویتامینه و ماسک مو استفاده کنید.
  • از راهکارهای مفید ویتامینه مو استفاده کنید و از موهای زیبای خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *