آموزش بافت و شینیون مو

هنر بافت و شینیون مو قدمت پنج هزار ساله دارد. در گذشته در بین اکثر اقوام بافت مو رایج بود. ولی در عصر حاضر هنری پر درآمد در لاین آرایشی می باشد. قطعا هر فردی خواهان کسب درآمد بالا، بعد از گذراندن آموزش حرفه ای خود می باشد. آموزش بافت و شنیون مو حرفه ای شامل دوره های پایه، تخصصی و کلاسهای مستری می باشد.
جهت آموزش بافت و شنیون نزدیک ترین شعب آموزشگاه های مهناز قبادی مناسب شما هستند. کلاس های آموزشی با اساتید برتر، پیرامون آموزش تکنیک های منحصر به فرد برای متخصص شدن شما طراحی شده است. آموزش ها جهت بازاریابی صحیح و نکات حفظ مشتری برنامه ریزی شده است‌.

آموزش بافت و شنیون مو

آموزش حرفه ای، بافت مو و شنیون بر اساس تدریس جزئیات، آموزش کاربردی و پایدار بنا شده است. اساتید آموزشگاه مهناز قبادی، مطالب را با وجدان کاری و با کیفیت به هنرجویان مشتاق آموزش می دهند. هنرجویان برجسته و فعال در پایان آموزش دعوت به همکاری می شوند.
هنرجویان دوره بافت و شنیون، با تمرین مستمر مهارت بالایی پیدا می کنند. بر اساس آموخته های خود چهره و مدل مو را تطبق می دهند. می توانند مدل بافت یا شنیونی را برگزینند که زیبایی چهره و آرایش مو را دو چندان کند.

مدل بافت مو مناسب چهره شما

شکل چهره در انتخاب مدل مو اهمیت بسیاری دارد. به یاد داشته باشید سلیقه افراد متفاوت است و قانون اصلی، یافتن مدل موی عالی و متناسب فرم با صورت فرد می باشد. مدل بافت و شنیون بایستی به برجسته کردن بهترین ویژگی های صورت فرد بپردازد. در عین حال ویژگی نامطلوبی ممکن است در صورت فرد مشاهده شود. که شما با انتخاب مدل شینیون مناسب، زیبایی را در فرد خلق می کنید‌. در انتخاب مدل مو، هر مدلی از بافت یا شنیون را مشتری ما بپسندد آن را با ترکیب تکنیک ها انجام می دهیم.

  • برای صورت های گرد از بافت باریک، خطی و بسته استفاده می کنیم، که فرم صورت را زیباتر می کند‌.
  • برای صورت های کشیده از بافت مو پهن، شل و نیمه باز استفاده می‌کنیم.
  • برای صورت های بیضی (که میان دو حالت قبلی هستند) می توانیم از هر دو سبک بافت مو بهره ببریم.

نکات مهم در بافت مو دخترانه که بسیار اهمیت دارد

همیشه مراجعین ما مدل مویی را مد نظر دارند. برای آرایش موی خود معمولا تصاویری را برای خود برگزیده اند. شنیون کار باید با دیدن تصاویر ایده ای از علائق فرد در خود ایجاد کند. بر اساس فرم چهره، قوانینی که آموزش دیده و از همه با اهمیت تر علاقه ای که فرد به بافت و شینیون های خاص دارد. آرایش مو را در نهایت زیبایی انجام دهد.
موهای هر زنی در نوع خودش متفاوت است. دانستن جنس موهای خود و نحوه مراقبت از آنها رمز موهای سالم و زیباست. با توجه به جنس مو مدل شینیون و بافت مو را در نظر می گیریم. برای بافت و شنیون مو بهتر است که موها خشک باشند.
۱. حتما اول موها را باید با سشوار صاف کنیم.
۲. با استفاده از شانه موها را خیلی منظم به کمک گیره تقسیم بندی می کنیم.
۳. از مواد نگهدارنده مو مانند کرم مو، تافت و ژل مو برای تمیزی بافت مو و استحکام بیشتر بافت استفاده می کنیم.

آموزش شنیون حرفه ای عروس

لغت شینیون، فرانسوی است که به معنای آرایش مو، تزئین و زیبایی مو ‌می باشد.
در قدیم شنیون مو، تنها به بستن موها بالای سر خلاصه می شد. ولی امروزه شینیون، هنر خلاقیت دست است که با کمک گرفتن از ابزارها و تاجهای زیبا و پر نگین به صورت تکنیکی انجام می شود.
با توجه به فرم چهره، نوع شینیون مو و آرایش صورت، انتخاب تاج و تور زیبا نیز به عروس ما جلوه ای خاص می بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *