آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو یک هنر جذاب برای کسانی است به علاقه قابل توجهی به موی بلند دارند. موهای کوتاه دارای زیبایی، جذابیت و قابلیت حالت گرفتن در کوتاه ترین زمان را دارند که همین امر گاهی وقت ها بسیار شگفت انگیز می باشد. اما ممکن است شما با داشتن می کوتاه، خواستار تغییر در قد و سبک موهای خود باشید.
اکستنشن مو یک روش فوق العاده برای به هدف رسیدن شما خواهد بود تا به طور موقت، داشتن موهایی بلند و پرپشت را تجربه کنید. شما می توانید با توجه به رنگ موی خودتان از اکستنشن های رنگی که با رنگ مویتان مطابقت دارد، استفاده کنید.

آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه هنرهای زیبایی مهناز قبادی

در آموزش اکستنشن مو یک بخش جذاب برای هنرجویان و علاقه مندان به این هنر وجود دارد و آن شرایط استفاده از اکستنشن های رنگی است. وجود رنگ های فانتزی در اکستنشن های رنگی به شما این امکان را می دهد تا به عنوان لایت بین موهایتان از هر رنگی که مایل بودید استفاده کنید. اکستنشن های رنگی مو، هارمونی وهماهنگی زیبایی بین آرایش مو، صورت و لباس ایجاد می کند.

آموزش اکستنشن مو

در آموزش اکستنشن مو شما در مورد مدل و نوع موی انتخابی خود نکاتی را یاد می گیرید. اکستنشن های کوتاه، طبیعی تر به نظر می رسند. به همین دلیل، اگر دارای موهای کوتاه هستید از اکستنشن های کوتاه استفاده کنید زیباتر بوده و طبیعی تر جلوه داده می شود. در این صورت بهتر است اکستنشن های با قد بین ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر را انخاب کنید.

اگر موهای شما از چانه هم کوتاه‌تر است، اکستنشن های کوتاه تر را به شما پیشنهاد می دهیم. موهای اکستنشن باید از نظر ضخامت و رنگ مو با موی طبیعی شما مطابقت داشته باشد. حدود ۱۰۰ گرم مو برای شما کافی بوده و حالت ایده‌آل را ایجاد می‌ کند. به جای خرید آنلاین موی اکستنشن، به صورت حضوری به مراکز بروید و رنگ مویی که به آن علاقه دارید، قبل از خرید روی موهای خود قرار دهید.
اگر از موهای طبیعی و موی انسان خریداری کنید، می توانید آن را به رنگ دلخواه در بیاورید. قیمت موی طبیعی گران‌تر است و چون بارها می توانید از آن استفاده کنید، خرید آن منطقی‌تر می باشد.

آموزش اکستنشن مو با گیره

ابتدا باید موهای طبیعی خود را با مواد شوینده سر بشویید و کاملا خشک کنید. زیرا چربی و رطوبت موی طبیعی باعث نگه نداشتن اکستنشن مو می شود. برای درست کردن اکستنشن کلیپسی موهای ۴ متری که خریداری شده را با گیره های مخصوص اکستنشن مو به وسیله نخ و سوزن بدوزید. موها را به سه قسمت تقسیم کرده و نیمی از موها را با گیره بالای سر نگه دارید. سپس اکستنشن هایی را که از قبل با گیره آماده کرده اید، بین موهای طبیعی اتصال دهید.

اگر از نظر ماندگاری اکستنشن طولانی‌تر و حرفه ای تری را می‌خواهید داشته باشید، می توانید از اکستنشن دوخت یا اکستنشن کراتینه استفاده کنید. در اکستنشن دوخت، آرایشگر موهای طبیعی را به موی اضافه می چرخانند و به داخل موهای دیگر ارتباط می دهند و حدود ۶ تا ۸ هفته ماندگاری دارد. بعد از اتصال موهای اکستنشن، آنها را صاف یا مجعد می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *