مراحل آموزش کاشت ژل روسی ناخن

کاشت ناخن بی شک یکی از هیجان انگیزترین متدها برای درخشیدن و شیک بودن بانوان بوده که می توانند از آن استفاده کنند. حال آنکه شما می توانید با پشت سر گذاشتن آموزش تخصصی یا آموزش حرفه ای کاشت ناخن با ژل، ظرافت و جذابیت دست ها را به صورت هنرمندانه افزایش دهید. در این مطلب قصد داریم، آموزش کامل کاشت ژل را مرحله به مرحله با هم دنبال کنیم و تمام تجربیات کار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مراحل کاشت ناخن با ژل

برای آموزش حرفه ای و آموزش تخصصی کاشت ناخن، در گام اول می بایست با پایه کار کاشت ناخن آشنا شوید. برای تمام متدهای کاشت ناخن همچنین کاشت ژل روسی لازم است تا مراحل کار را به ترتیب انجام دهید:

۱. ابتدای کار لازم است تا همانند سایر روش های کاشت، ابتدا ناخن ها را مانیکور کنیم و کراتین ناخن را با سوهان نرم زبر کنیم. که چسبندگی مواد بهتر انجام شود و با محلول ضد قارچ ناخن را عاری از رطوبت می کنیم. ( زیرا یکی از عوامل، قارچ گرفتگی ناخن، رطوبت سطح ناخن است)

۲. تیپ یا فرمر را برای قد دادن و فرم دهی به ناخن انتخاب می کنیم. در این مرحله می بایست قد ناخن با توجه به سلیقه مشتری تنظیم گردد. چنانچه از تیپ استفاده می کنید با سوهان برقی کاملا سطح ناهموار تیپ را با ناخن یکدست کنید. لذا جهت استفاده از کاشت ناخن با فورمر، ناخن را تا یک میل مانده کوتاه کنید و فرمر را زیر ناخن به صورت صاف قرار دهید. به طوری که بین فورمر و ناخن فاصله ای ایجاد نشود.

۳. پرایمر را تنها بر روی صدف ناخن می زنیم و ۲ دقیقه تایم می دهیم پرایمر خشک شود. دو نوع پرایمر داریم، پرایمر اسیدی، برای کاشت و پرایمر غیر اسیدی، برای ترمیم ناخن است.

۴. بیس کاشت ژل را با قلم مخصوص ژل، به صورت یک لایه نازک بر روی سطح ناخن و تیپ می پوشانیم. اگر قصد کاشت ناخن با فرمر را دارید، با ژل بیس تا قد مورد نظر بر روی فورمر موادگیری کنید. (در هر مرحله دست را در دستگاه led یا uv قرار می دهیم) در تمام مراحل کاشت ناخن از چسباندن مواد به کناره ها یا کوتیکول ناخن پرهیز کنید.

آموزش مراحل کاشت ژل روسی ناخن در آموزشگاه زیبایی مهناز قبادی

موادگذاری کاشت ناخن با ژل بیلدر

برای کاشت ناخن با ژل بعد از خارج کردن دست از LED یا دستگاه UV از ابزار پینچ استفاده می کنیم و به ناخن از کناره های ناخن فرم می دهیم. در این مرحله پرمیوم ژل یا بیلدر ژل کلیر را به صورت دایره ای کوچک برداشته و برای قطر دادن و برجسته کردن ناخن، وسط ناخن قرار می دهیم. سپس با نوک قلم به صورت حرکت عقربه های ساعت با نوک قلم به صورت دورانی مواد را بر روی سطح ناخن پخش می کنیم. هر ناخن را که انجام دادیم ناخن در دستگاه قرار می گیرد. در کاشت ژل برای قطر و استحکام ناخن تا سه مرحله موادگذاری را می توانیم انجام دهیم. سپس با پد و کلینزر سطح ناخن را پاک می کنیم و نوچی ژل را از بین می بریم.

سوهان کشی کاشت ژل

کاشت ژل را اگر ضخیم موادگیری نکرده باشید، به دلیل لطافتی که دارد از سوهان دستی نرم ۱۵۰ استفاده می کنیم و سطح ناخن را کاملا یکدست می کنیم. ولی در صورت ضخیم بودن، سر سوهان سنباده ای و کاجی را برای یکدست کردن به کار می بریم. در پایان سوهان کشی بافر ۱۸۰ را بر روی ناخن ها می کشیم و ناخن را با پد و کلینرز تمیز می کنیم.

استفاده از ژل تاپ شاین

در گام نهاییآموزش کاشت ناخن با ژل به صورت حرفه ای، می بایست تاپ شاین ژل را بر روی ناخن کاشت کشیده و سپس به مدت ۲ دقیقه در دستگاه UV و ۳۰ ثانیه دستگاه LED قرار دهید. در نظر داشته باشید که در آموزش تخصصی یا آموزش حرفه ای کاشت ناخن، می بایست تمام نکات بیان گردد. رعایت کردن تما نکات در حین اجرای کار روی ناخن، باعث طبیعی جلوه دادن ناخن شده که همین امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انواع کاشت ناخن

در بالا مراحل کاشت ژل روسی توضیح داده شد، اما باید در نظر داشته باشید که آموزش حرفه ای کاشت ناخن به اینجا ختم نمی شود. در بحث آموزش کاشت ناخن به طور تخصصی، روش های زیادی وجود دارد که در زیر به برخی از آن ها پرداخته شده است.

  • کاشت ژل با قالب

در این روش از کاشت که بسیار سریع می باشد، معمولا از قالب های مخصوص برای موادگیری و فرم دهی به ناخن استفاده می شود. برای مواد مورد استفاده می توان از مواد کاشت پودری یا کاشت ژله ای بهره برد. بعد از این که پایه سازی ناخن ها انجام شد، یک نقطه کوچک ژل تیوپی یا خمیری (پلی ژل) را در قالب ریخته و به آرامی بر روی ناخن قرار می دهیم و دست داخل دستگاه قرار می گیرد. سپس قالب ها جدا شده و با پد و کلینزر نوچی ناخن را می گیریم و با سوهان دستی کمی ناخن را مرتب می کنیم.

  • کاشت ژله ای ناخن

کاشت ژل روسی در این دسته از کاشت ها قرار می گیرد. کاشت ژله ای دارای طرفداران بسیاری است زیرا از چند لایه ژل، بیس ژل، بیلدر ژل و کاور ژل (تاپ شاین) استفاده می شود و ناخن ها حالت های طبیعی بیشتری دارند و براق تر به نظر می رسند.

سوالات متداول هنرجویان درباره کاشت ناخن

کاشت ناخن با پودر بهتر است یا با ژل؟

استفاده از ژل برای افرادی که در آب و هوای شرجی زندگی می کنند، کمتر در محیط های خشک قرار می گیرند و دارای حساسیت تنفسی هستند انتخاب بهتری است. در کاشت ناخن با پودر، دوام و استحکام ناخن ها بسیار بالا می باشد. میزان شکستن ناخن در این روش کم بوده و در آب و هوای خشک نیز می توان از آن بهره برد.

کاشت ناخن با ژل چگونه انجام می شود؟

کاشت ژل و کاشت پودر هر دو کاشت مادر هستند. کاشت ژل با دمای محیط خشک نمی شود و برای خشک شدن آن نیاز به دستگاه UV یا LED داریم. در کاشت ناخن با ژل متد جدیدی مانند کاشت با پلی ژل وجود دارد که سریع انجام می شود. امروزه در تمام دنیا کاشت ناخن با ژل نسبت به کاشت ناخن با پودر طرفداران بیشتری دارد.

کاشت گریم ژل به چه صورت است؟

کاشت گریم، یک روش جدید در کاشت ناخن است که برای زیبایی ناخن ها از فرنچ های دائم، دیزاین ها ی ثابت و ژل های رنگی استفاده می شود. گریم ناخن همچنین در رفع عیوبی، همچون: زردی، کبودی، نداشتن صدف ناخن به صورت مادر زادی یا در اثر جویدن ناخن به زیبایی ناخن کمک می کند. لذا گریم ناخن و صدف سازی برای کاشت های ژورنالی بی نظیر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *